Onderscheidende content voor meer online zichtbaarheid
Lees jij elk bericht op je socialmediatijdlijn? Of scrol je bij het ene bericht achteloos door, terwijl je het andere wél aandachtig bekijkt? Grote kans dat je je herkent in de tweede stelling. Voor je (toekomstige) klanten geldt dit ongetwijfeld ook. Ze worden getriggerd door een foto, beeld, tekst of een combinatie daarvan. Doordat het herkenning oproept of juist opmerkelijk is. Wil jij online ook opvallen met content die aansluit op jouw visie en merkidentiteit? Wil je meer mensen bereiken en zorgen dat je top-of-mind blijft? Dan is structurele, onderscheidende contentmarketing onmisbaar. Ik help je hier graag bij!
Je online contentmarketing uitbesteden?
Door mijn ervaring op het gebied van online marketing, contentcreatie en grafische vormgeving maak ik de meest unieke en creatieve online content voor jouw bedrijf, merk of product. Door mijn strategische uitgangspunt ben ik bovendien erg resultaatgericht. Wat je van mij mag verwachten:
- Ik beheer je contentkalender en zorg dat waardevolle content altijd op het juiste moment beschikbaar is.
- Het beeldmateriaal is uniek en volledig afgestemd op jouw visuele branding stijl.
- Als je wilt verzorg ik ook de tekst en uniek fotomateriaal (door samen te werken met een tekstschrijver en fotograaf).
- Periodiek evalueren we de resultaten en brainstormen we over nieuwe contentonderwerpen.
- We doen het altijd samen, want alleen met jouw (vak)specifieke input kan ik waardevolle content creëren waarmee je de juiste snaar raakt bij jouw doelgroep.
Waarom is structurele contentmarketing belangrijk?
Door structureel content te delen – via de kanalen waar jouw doelgroep zich bevindt – zorg je dat je voortdurend ‘in-the-picture’ bent, dat je potentiële klanten je beter leren kennen en dat je vertrouwen opbouwt. Maar dat lukt alleen met de juíste content. Content waar goed over nagedacht is, die aansluit op je merkstrategie en waarbij gebruikgemaakt wordt van herkenbare visuele branding elementen (grafisch design). Structureel kwalitatieve content maken is een klus die flink wat tijd en aandacht vergt. Door het uitbesteden van je contentmarketing, kun jij die tijd beter besteden. Aan de verdere ontwikkeling van je product of dienst bijvoorbeeld.
De eerste stap naar succesvolle contentmarketing is dus het bepalen van jouw merkidentiteit én – strategie. Hoe we dat samen gaan aanpakken?
Aan de slag met jouw merkstrategie? Doe de Brand ID Scan!
Weerspiegelt jouw online branding je bedrijfs- of merkidentiteit? Of is jouw online product of dienst nog volop in ontwikkeling en wil je een goede start maken met je branding? Tijdens een persoonlijke kennismaking bespreken we jouw doelen en wensen. Op basis daarvan voer ik de Brand ID Scan uit en deel de resultaten gratis en vrijblijvend met je. Ben jij klaar voor de eerste stap?