- wat het beste moment is om te starten met de promotie hiervan;
- hoe je je als merk in de markt presenteert, op een manier die jouw doelgroep aanspreekt;
- hoe je (structurele) online branding óók nog in je agenda gepropt krijgt. Er liggen al zoveel verschillende taken op je bord.
- De resultaten vallen tegen omdat je je doelgroep nog niet voldoende hebt weten te bereiken;
- je hebt wel aandacht besteed aan je visuele branding, maar hebt dit nog niet doorgevoerd in een online merkstrategie;
- je merkt dat structureel content maken – die qua inhoud en beeldmateriaal ook nog eens aansluit op je strategie – best ingewikkeld en tijdrovend is.
Met de Brand ID Scan geef ik antwoord op de vraag: Sluit jouw visuele online branding wel aan op jouw bedrijfs- of merkidentiteit? En hoe zou je dit (nóg) beter kunnen aanpakken? Zo weet je hoe je ervoor staat. Gaan we vervolgens samen aan de slag met jouw online branding? De keus is aan jou!
Vul het formulier in en vraag de gratis en vrijblijvende Brand ID Scan aan!